Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 26 November 2011

Lu dara, Lu kolot

Posted by amla at 20:27 0 comments
      Hello alls.. Selamat pagi.. :) .. Hari ni Amla bangun lewat ckit dri biase.. Amla bangun pkul 8.40 .. Nseb baek mummy xbsing..Hehe.. Amla bangun lewat cbb Amla tdur lewat lah semalam.. Amla buat aper tdor lewat?? Amla membelek-belek muke Amla ni ha.. :p.. Actually Amla search-search vdeo lagu en tgok citer korea dekat SINI...
           Pstu tetiber adew mcg masuk dkt fon Amla.. Hani yang text.. Dyer swoh bukak 1 blog ni.. Amla ponw bukak la ea and adew vdeo dkt situ... Tajuk LU DARA LU KOLOT.. Amla pon tgouk la vdeo tu..Terkejut ponw terkejut jugak lah dgn tajuk vdeo tu...
     Vdeo tu fsal sowng budak ni dyer citer yang kwn kepada kwn dy kte dy kolot sbb dyer adew  dara.. Budak tu ponw aper lgiey an, hot giler lah.. Dyer bangkang habes2 lah...And last vdeo tu dyer adew bwt iklan dettol..ha3.. Ni ulasan Amla dkt kwn kpd kwn budak yang buat vdeo tu eh..
          hey!! xkn lah owg ader dara tu kolot.. Kao giler ke haper ea.. Kitorang tau la an yang kao tu dah xder dara tpiey jgnlah kao bwt bangga smpy kate dkt org yang masih suci lagiey kolot..Kalau kao rse kao tu bgos sgt sbb hilang bnde 'tu', kao snok sowng-sowng dh lah...xpyah la smpy nak heboh dkt sume org an..
      Eh, cube lah kao bayang bile kao dh kawin nanti...xde ke kao takot ha.. Kao boleh ke pegi pasar beli dara 10 ringgit ha?? Xker terkejut laki malang yang bergelar suami kao tu bilew dyer tau kao dh xder dara... Silap2 hariey bulan dyer cerai kan kao terus..Bru kau terkejut babun dekat situ..
            Herm, setakat tu je kot Amla nak tulis untuk entry kali ni.. Hehe :)

Friday, 25 November 2011

Final Sukan SEA 2011

Posted by amla at 06:04 0 comments
              Hello korang semua..Korang semua sihat x?? ayah korang?? mak korang?? haha, ok lah..ckp byk pulak Amla ni.. Herm... Walaupun dah lambat, Amla tetap nak post jugak fasal kejayaan skuad Harimau Muda di bawah bimbingan Ong Kim Swee mengalahkan skuad garuda... Perlawanan ni berlangsung di stadium Glora Bung Karno...
         Actually Amla xminat sgt fasal bola-bola ni..Tp dah membe-membe abg adam dtg tgok bole dekat rumah Amla pon join sekaki lah...Bez jugak ea kalo tengok bola ramai-ramai...Bile masuk gol tu habes bergegar rumah... Terutama bile ada abg daniel en geng2 dyer join sekaki jugak.. jerit hbes r..Bole pekak telinga dengar.. Syezly Amla ckp, Amla dari xminat tgok bola, lepas tu tros mnat tgok bola wlopon tgok sorang-sorang.. Amla start minat bola bila malaysia lawan Indon pada suku akhir.. Malaysia 1 indonesia 0..
           Mase dlm gem tu, pengadil suruh Ong Kim Swee kuar dari padang sebab dyer ade bntah keputusan pengadil daripada Emiriyah Arab Bersatu.. Mase tu Amla terkejut beruk jugak..Boleh ke maen halau-halau ni.. Biaselah budak kecewi baru first time tgok bola.. :P
              Mase dalam suke akhir tu, shahrul azwari ibrahim yg kasi gol pada minit ke-17 kalau Amla xclap lah..Amla pon dh xegt sgt..Tapiey rase-rasenya pada minit ke 17 kod...kalau salah minx ampun ye peminat-peminat bola sekalian.. Tapiey Amla rse mcm betol.. hehe
     en yang paling menyedihkan my IZZAQ kene kad kuning pada minit 56.. Sebab dyer tolak Andrytani mase Andrytani dlm kawasan penalti..
        Mase harimau muda lawan dgn myanmar my IZZAQ cedera.. kaki dy sked.. Dyer berjalan pon pakai tungkat je.. Amla sedih..tapiey walau cne pon Malaysia ttp mng jugak.. 1-0..
          Mase final pon malaysia mng..4-3..bile mase tambah pon downg still 1-1..Hasil sepakan penalti untuk menentukan sape menang..Sepakan Baddrol Bakhtiar boleh la dikatogerikan sbg penentu kemenangan sebab Amla tgok bola tu an dah kene kaki penjaga gol indonesia tu dah...Tapi bola tu bergolek pegi masuk gol..So mng lah.. Amla pon heran asal la penjaga gol tu  xsepak je bola tu bila bola tu kena kaki dyer.. So tgok2 syarat-syarat penalti ni hanya untuk boleh buat satu gerakkan je<hasil keterangan: Kak Melissa>
           Yang jaringan 1 hasil Asraruddin Putra Omar tu kan, .Amla tgok dyer tanduk juz nmpak mcm Alah je..Tapi naseb baek masuk gol..Pape pon yang pnting masuk gol an sekrang...mata 1-1 tu teros kekal spanjang 90 minit en tambahan 30 minit..Sebab tu la dowang adakan penalti..hehe, memandai je Amla ni.. Haha.




And kepada peminat-peminat cerita korea, korang kalau nk tgok citer korea boleh lah korang PICIT SINI.