Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 26 November 2011

Lu dara, Lu kolot

Posted by amla at 20:27
      Hello alls.. Selamat pagi.. :) .. Hari ni Amla bangun lewat ckit dri biase.. Amla bangun pkul 8.40 .. Nseb baek mummy xbsing..Hehe.. Amla bangun lewat cbb Amla tdur lewat lah semalam.. Amla buat aper tdor lewat?? Amla membelek-belek muke Amla ni ha.. :p.. Actually Amla search-search vdeo lagu en tgok citer korea dekat SINI...
           Pstu tetiber adew mcg masuk dkt fon Amla.. Hani yang text.. Dyer swoh bukak 1 blog ni.. Amla ponw bukak la ea and adew vdeo dkt situ... Tajuk LU DARA LU KOLOT.. Amla pon tgouk la vdeo tu..Terkejut ponw terkejut jugak lah dgn tajuk vdeo tu...
     Vdeo tu fsal sowng budak ni dyer citer yang kwn kepada kwn dy kte dy kolot sbb dyer adew  dara.. Budak tu ponw aper lgiey an, hot giler lah.. Dyer bangkang habes2 lah...And last vdeo tu dyer adew bwt iklan dettol..ha3.. Ni ulasan Amla dkt kwn kpd kwn budak yang buat vdeo tu eh..
          hey!! xkn lah owg ader dara tu kolot.. Kao giler ke haper ea.. Kitorang tau la an yang kao tu dah xder dara tpiey jgnlah kao bwt bangga smpy kate dkt org yang masih suci lagiey kolot..Kalau kao rse kao tu bgos sgt sbb hilang bnde 'tu', kao snok sowng-sowng dh lah...xpyah la smpy nak heboh dkt sume org an..
      Eh, cube lah kao bayang bile kao dh kawin nanti...xde ke kao takot ha.. Kao boleh ke pegi pasar beli dara 10 ringgit ha?? Xker terkejut laki malang yang bergelar suami kao tu bilew dyer tau kao dh xder dara... Silap2 hariey bulan dyer cerai kan kao terus..Bru kau terkejut babun dekat situ..
            Herm, setakat tu je kot Amla nak tulis untuk entry kali ni.. Hehe :)

0 comments:

Post a Comment